Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com/desire to inspire
Θα προσπαθήσω σε λίγες γραμμές και χωρίς περιττά στολίδια να σας παρουσιάσω τα θέματα που θα περιλαμβάνονται στην ιστοσελίδα μου,πως ξεκίνησε η ιδέα και τι θα ήθελα να επιτύχω.
Η αγάπη μου για την Αρχιτεκτονική -την οποία σπούδασα και υπηρέτησα για πολλά χρόνια -και το ιδιάιτερο ενδιαφέρον μου πρός την διακόσμηση ,η ευαισθησία πρός το "ωραίο" το "καλαίσθητο " το "αρμονικό".Αυτή την αγάπη και την εμπειρία χρόνων θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας και να σας βοηθήσω βήμα-βήμα να δημιουργήσετε το χώρο σας ή να τον ξαναδημιουργήσετε κατανοώντας την αξία και σημασία που έχει στην σωματική και συναισθηματική μας ολοκλήρωση.Να σχεδιάσουμε και να ζωντανέψουμε τα σπίτια μας,τα γραφεία μας,τα καταστήματά μας και να αντλήσουμε δύναμη και χαρά από την ζωντάνια τους ,Να τα διακοσμήσουμε, όχι απαραίτητα με πολύπλοκα και λαμπερά στοιχεία ντιζαινάτα όπως ορίζει το σύγχρονο μαρκετινγκ ,αλλά με πράγματα που έρχονται απο μνήμες,συναίσθημα, ρίζες και ανεξαρτήτως κόστους είναι πολύ σημαντικά γιατί μας συνδέουν με την πραγματική ζωή που είναι διαφορετική για τον καθένα μας όπως διαφορετικές είναι και οι μνήμες ,το συναίσθημα ,οι ρίζες ,αλλά και το σώμα του καθένα μας.Να τα αντιμετωπίσουμε σαν ζωντανό οργανισμό.
Δεν είναι τυχαίο που οι ψυχαναλυτές ερμηνεύουν το σπίτι που ονειρεύεται ο ψυχαναλυόμενος σαν το σώμα του και ότι κατοικεί σ΄αυτό ,συναίσθημα,φόβος ,χαρά,ψυχή,λογική,όνειρα και τόσα άλλα. Θα ορίσουμε κάτω απ΄αυτή την φιλοσοφία τι είναι όμορφο σπίτι ,δηλαδή σπίτι που ζεί ,που αναπνέει όπως ακριβώς το σώμα μας.Αυτό το σπίτι απέχει πολύ από το λαμπερό-στημένο που φιγουράρει στις σελίδες των περιοδικών.
Μαζί θα κάνουμε βόλτες στα μαγαζιά θα διαλέγουμε χρηστικά αντικείμενα,και θα αναλύουμε ,ποιότητα,κόστος, χρήση,μια μικρή έρευνα αγοράς δηλαδή. Θα ανταλλάσουμε απόψεις και υλικό.Επίσης θα δημιουργήσουμε μία βιβλιοθήκη με φωτογραφίες,αρχείο λύσεων προτεινόμενων και πραγματοποιημένων, και σχολιασμό τους.
Τέλος μην ξεχάσουμε το σλόγκαν μας ''το καλό φαγητό τρώγεται καλύτερα σε μία όμορφη τραπεζαρία ". Αφού θα έχουμε ομορφήνει το χώρο μας θα μιλήσουμε και για συνταγές παραδοσιακές ή μή, θα μαγειρέψουμε και θα καλέσουμε τους φίλους μας για να χαρούμε, γιατί ο τελικός στόχος όλων αυτών είναι και πρέπει να είναι η επικοινωνία και η χαρά.
Οι compact χώροι είναι μια ικανοποιητική πηγή πρόκλησης για τους διακοσμητές. Μια τολμηρή προσέγγιση - αγκαλιάζει έντονα χρωματικά θέματα και δημιουργική διακόσμηση.
Αρχιτέκτονας: KDVA Αρχιτέκτονες
Αυτό το μικρό διαμέρισμα σίγουρα δεν διστάζει μπροστά σ΄ένα τολμηρό θέμα ντεκόρ. Violet, λεβάντα, και έντονο κόκκινο πυροσβεστικό καθορίζουν το εσωτερικό - χάρη στις προσεκτικές τεχνικές διακόσμησης. Τα φωτεινά χρώματα είναι δύσκολο να συνεργαστούν σε ένα περιορισμένο χώρο. Έτσι, ακόμη και αν προσωπικά δεν αρέσουν τα χρώματα, οι τεχνικές σύνθεσης αξίζουν να μελετηθούν.
Η υφή των τοίχων, τα φωτεινά έπιπλα, και η εκτεταμένη αντίθεση όλα προκαλούν τον θαυμασμό.
Μωβ-φιμέ ακρυλικό πάνελ διαχωρίζει την περιοχή κουζίνα- τραπεζαρία από το σαλόνι . Αυτοκόλλητα ντοματίνια και ένα ασημένιο πηρούνι αγκαλιά ,pop επιρροή της τέχνης.
Το μαύρο διαχωριστικό στον ανοιχτό χώρο του καθιστικού βοηθά να κρύψουν την κρεβατοκάμαρα. Ένα μωβ μαξιλάρι χρησιμεύει ως η τέλεια πλάτη, καθιστώντας αυτό το χώρο εξίσου άνετο στη διάρκεια της ημέρας, όπως είναι το βράδυ.
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com /interiorw design ideas
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com
Οι γονείς που έχουν “αισθητικές ανησυχίες” αντιλαμβάνονται το σπίτι σαν ένα χώρο ηρεμίας και καλλιτεχνικής έκφρασης, ενώ δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στο παιδικό δωμάτιο, καθώς μέσα σε αυτό τα παιδιά αναπτύσουν την προσωπικότητα τους. Τα αγόρια μετατρέπονται πολύ γρήγορα σε μικρούς άντρες και τα κορίτσια μεταμορφώνονται σε κοπέλες.
Η διακόσμηση του συγκεκριμένου χώρου διαφοροποιείται ανάλογα με την κλίση της κάθε “παιδικής προσωπικότητας” και οι επιλογές που υπάρχουν είναι αρκετές.
Σε αντίθεση με τα διαδεδομένα πια αυτοκόλλητα παιδικού δωματίου, η ζωγραφική τοίχου είναι μια τάση που επικρατεί τα τελευταία χρόνια, ενώ το κόστος δεν είναι απαγορευτικό, καθώς κυμαίνεται από 200 - 500€.
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com
Μια νέα τάση που βλέπουμε από διάφορα εργοστάσια φωτιστικών, είναι να παρέχουν τη δυνατότητα σε σχεδιαστές, διακοσμητές και αρχιτέκτονες να δημιουργούν τα δικά τους φωτιστικά, τα οποία θα φέρουν και την υπογραφή τους.
Για παράδειγμα, η εταιρία KOSTIS LIGHTING, παροτρύνει τους επαγγελματίες που δεν καλύπτονται από την υπάρχουσα αγορά, ή επιθυμούν κάτι πολύ ιδιαίτερο και συγκεκριμένο, να το σχεδιάσουν και να το κατασκευάσει στο εργοστάσιο της.
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com / design dautore .com
==v
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com/Art &Interiors Design
Ο Carl Jara είναι ένας γλύπτης- καλλιτέχνης από το Κλίβελαντ, Οχάιο που δουλεύει με την άμμο.Ο Carl κατέχει εννέα μετάλλια στην γλυπτική με άμμο σε Παγκόσμια Πρωταθλήματα και δεκάδες από διάφορους διαγωνισμούς . Χρησιμοποιώντας μόνο την άμμο και το νερό, είναι σε θέση να δημιουργήσει απίστευτα έργα ημι-μόνιμης τέχνης μεγάλης κλίμακας . Ευτυχώς υπάρχει η τέχνη της φωτογραφίας για να απαθανατίσει αυτά τα εκπληκτικά γλυπτά από άμμο.
Στο 13ο έτος, στον ετήσιο διαγωνισμό Hampton Beach Μάστερ Sand Sculpting στο New Hampshire, απονέμεται στο Jara το πρώτο βραβείο για το γλυπτό του με τίτλο Infinity.
Συλλογή Βάζων του Another Studio.
Το κάθε βάζο- εμπνευσμένο από γεωμετρικά αγγεία- είναι κατασκευασμένο από ένα μόνο φύλλο από ανοξείδωτο χάλυβα,που διπλώνεται με το χέρι προκειμένου να δημιουργηθεί μια κυλινδκή δομή.Ο χάλυβας έχει ένα ημι-ματ φινίρισμα με σχέδια ανάγλυφα στην επιφάνεια προκειμένου να δημιουργηθεί μια αισθητική μαλακιά στην αφή από ένα κατά τα άλλα σκληρό βιομηχανικό υλικό.Για τη διαμόρφωση κάθε φύλλου χάλυβα χρησιμοποιήθηκαν Clever τεχνικές κλειδώματος και αναδίπλωσης χωρίς τη χρήση συγκολλητικών,μία διαδικασία που χρησιμοποιείται στην κατασκευή χειροποίητων αντικειμένων και δημιουργεί ελαφριές αλλά στιβαρές κατασκευές.Κάθε βάζο στο εσωτερικό του περιλαμβάνει ένα πλαστικό δοχείο για να κρατήσει το νερό και τα λουλούδια και έρχεται σε προστατευτική κομψή μαύρη συσκευασία. Οι τιμές κυμαίνονται από £ 30 (για το μικρό μοντέλο) έως 48 € (το μεγαλύτερο από τα τρία).
Φ
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com/ freshome
Για πάνω από 18 χρόνια, η εταιρεία Zenza έχει δημιουργήσει όμορφα χειροποίητα προϊόντα για το σπίτι,χρησιμοποιώντας τεχνικές από όλες τις γωνιές του κόσμου. Λαμβάνοντας έμπνευση για τα προϊόντα της από ανατολίτικα σχέδια, έχει στόχο να κρατήσει ζωντανή την παράδοση,ενώ απεικονίζει ταυτόχρονα έναν πιο σύγχρονο τρόπο ερμηνείας και ενσωμάτωσής της στις ανάγκες του σήμερα. Στιλίστες και σχεδιαστές έχουν γίνει μεγάλοι θαυμαστές των προϊόντων Zenza, ιδιαίτερα της σειράς αυτών των όμορφων, περίτεχνων φωτιστικών .
Κατασκευασμένες σε ένα εργοστάσιο στην Αίγυπτο από επάργυρο χαλκό, οι λάμπες έχουν τρυπηθεί με χιλιάδες μικροσκοπικές οπές που δημιουργούν εντυπωσιακά εφέ όταν το φως φιλτράρεται μέσα από αυτές και ρίχνει σκιές στις γύρω επιφάνειες.Τα χειροποίητα φωτιστικά Zenza είναι μοναδικά και προσθέτουν μια ξεχωριστή αίσθηση και προσωπικότητα σε κάθε σπίτι που τα διαθέτει.
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com/freshome.com
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com/house&garden
Kαρέκλα από φάιμπεργκλας (υαλονήματα ) με επικαλυμμένο κάθισμα αφρού σχεδιασμένη από το Phillip Grass .Ένα κομμάτι λαμπρό με μαλακές στρόγγυλες φόρμες για να χαλαρώσουμε και να ονειρευτούμε
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou/freshome
Το τραπεζάκι είναι τμήμα της σειράς επίπλων του σχεδιαστή ''Τρελά συστήματα"
Πολύ άνετη minimal πολυθρόνα σχεδιασμένη από τον Svilen Gamolov,με τις σκληρές γραμμές του ανοξείδωτου χάλυβα να δένουν αρμονικά με την ταπετσαρία και να δίνουν ένα καλαίσθητο αποτέλεσμα υψηλής άνεσης και αισθητικής
Μπανιέρες σε μοντέρνα γραμμή
Οcean wave
Ocean wing
Mπανιέρες της ελβετικής εταιρίας Bagno Sasso σχεδιασμένες από τον γερμανό σχεδιαστή Manuel Dreesmann.
Και οι δύο μπανιέρες είναι μοναδικά κομμάτια, τα οποία με το μοντέρνο στιλ και τις γραμμές τους, δημιουργούν μία απόλυτα lounge διάθεση στο μπάνιο.Η βασική κατασκευή τους είναι από το υλικό corian, το οποίο καθιστά δυνατή την υλοποίηση αυτής της ιδιαίτερης σχεδίασης.Το μοντέλο Ocean Wing παίζει με το φυσικό στοιχείο του ξύλου στις εξωτερικές επιφάνειες και το ζεστό και υγιεινό υλικό corian στο εσωτερικό. Η αντίθεση των υλικών και η φόρμα στη σχεδίαση, τα οποία συνδυάζονται αρμονικά, αποτελούν τα κλειδιά στην ξεχωριστή σχεδίαση της συγκεκριμένης μπανιέρας.
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com
Πηγή : design DISTRICT
Αυτός το πεδίο είναι κενό.
Οι compact χώροι είναι μια ικανοποιητική πηγή πρόκλησης για τους διακοσμητές. Μια τολμηρή προσέγγιση - αγκαλιάζει έντονα χρωματικά θέματα και δημιουργική διακόσμηση.
Αρχιτέκτονας: KDVA Αρχιτέκτονες
Αυτό το μικρό διαμέρισμα σίγουρα δεν διστάζει μπροστά σ΄ένα τολμηρό θέμα ντεκόρ. Violet, λεβάντα, και έντονο κόκκινο πυροσβεστικό καθορίζουν το εσωτερικό - χάρη στις προσεκτικές τεχνικές διακόσμησης. Τα φωτεινά χρώματα είναι δύσκολο να συνεργαστούν σε ένα περιορισμένο χώρο. Έτσι, ακόμη και αν προσωπικά δεν αρέσουν τα χρώματα, οι τεχνικές σύνθεσης αξίζουν να μελετηθούν.
Η υφή των τοίχων, τα φωτεινά έπιπλα, και η εκτεταμένη αντίθεση όλα προκαλούν τον θαυμασμό.
Μωβ-φιμέ ακρυλικό πάνελ διαχωρίζει την περιοχή κουζίνα- τραπεζαρία από το σαλόνι . Αυτοκόλλητα ντοματίνια και ένα ασημένιο πηρούνι αγκαλιά ,pop επιρροή της τέχνης.
Το μαύρο διαχωριστικό στον ανοιχτό χώρο του καθιστικού βοηθά να κρύψουν την κρεβατοκάμαρα. Ένα μωβ μαξιλάρι χρησιμεύει ως η τέλεια πλάτη, καθιστώντας αυτό το χώρο εξίσου άνετο στη διάρκεια της ημέρας, όπως είναι το βράδυ.
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com /interiorw design ideas
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com
Οι γονείς που έχουν “αισθητικές ανησυχίες” αντιλαμβάνονται το σπίτι σαν ένα χώρο ηρεμίας και καλλιτεχνικής έκφρασης, ενώ δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στο παιδικό δωμάτιο, καθώς μέσα σε αυτό τα παιδιά αναπτύσουν την προσωπικότητα τους. Τα αγόρια μετατρέπονται πολύ γρήγορα σε μικρούς άντρες και τα κορίτσια μεταμορφώνονται σε κοπέλες.
Η διακόσμηση του συγκεκριμένου χώρου διαφοροποιείται ανάλογα με την κλίση της κάθε “παιδικής προσωπικότητας” και οι επιλογές που υπάρχουν είναι αρκετές.
Σε αντίθεση με τα διαδεδομένα πια αυτοκόλλητα παιδικού δωματίου, η ζωγραφική τοίχου είναι μια τάση που επικρατεί τα τελευταία χρόνια, ενώ το κόστος δεν είναι απαγορευτικό, καθώς κυμαίνεται από 200 - 500€.
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com
Μια νέα τάση που βλέπουμε από διάφορα εργοστάσια φωτιστικών, είναι να παρέχουν τη δυνατότητα σε σχεδιαστές, διακοσμητές και αρχιτέκτονες να δημιουργούν τα δικά τους φωτιστικά, τα οποία θα φέρουν και την υπογραφή τους.
Για παράδειγμα, η εταιρία KOSTIS LIGHTING, παροτρύνει τους επαγγελματίες που δεν καλύπτονται από την υπάρχουσα αγορά, ή επιθυμούν κάτι πολύ ιδιαίτερο και συγκεκριμένο, να το σχεδιάσουν και να το κατασκευάσει στο εργοστάσιο της.
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com / design dautore .com
==v
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com/Art &Interiors Design
Οι compact χώροι είναι μια ικανοποιητική πηγή πρόκλησης για τους διακοσμητές. Μια τολμηρή προσέγγιση - αγκαλιάζει έντονα χρωματικά θέματα και δημιουργική διακόσμηση.
Αρχιτέκτονας: KDVA Αρχιτέκτονες
Αυτό το μικρό διαμέρισμα σίγουρα δεν διστάζει μπροστά σ΄ένα τολμηρό θέμα ντεκόρ. Violet, λεβάντα, και έντονο κόκκινο πυροσβεστικό καθορίζουν το εσωτερικό - χάρη στις προσεκτικές τεχνικές διακόσμησης. Τα φωτεινά χρώματα είναι δύσκολο να συνεργαστούν σε ένα περιορισμένο χώρο. Έτσι, ακόμη και αν προσωπικά δεν αρέσουν τα χρώματα, οι τεχνικές σύνθεσης αξίζουν να μελετηθούν.
Η υφή των τοίχων, τα φωτεινά έπιπλα, και η εκτεταμένη αντίθεση όλα προκαλούν τον θαυμασμό.
Μωβ-φιμέ ακρυλικό πάνελ διαχωρίζει την περιοχή κουζίνα- τραπεζαρία από το σαλόνι . Αυτοκόλλητα ντοματίνια και ένα ασημένιο πηρούνι αγκαλιά ,pop επιρροή της τέχνης.
Το μαύρο διαχωριστικό στον ανοιχτό χώρο του καθιστικού βοηθά να κρύψουν την κρεβατοκάμαρα. Ένα μωβ μαξιλάρι χρησιμεύει ως η τέλεια πλάτη, καθιστώντας αυτό το χώρο εξίσου άνετο στη διάρκεια της ημέρας, όπως είναι το βράδυ.
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com /interiorw design ideas
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com
Οι γονείς που έχουν “αισθητικές ανησυχίες” αντιλαμβάνονται το σπίτι σαν ένα χώρο ηρεμίας και καλλιτεχνικής έκφρασης, ενώ δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στο παιδικό δωμάτιο, καθώς μέσα σε αυτό τα παιδιά αναπτύσουν την προσωπικότητα τους. Τα αγόρια μετατρέπονται πολύ γρήγορα σε μικρούς άντρες και τα κορίτσια μεταμορφώνονται σε κοπέλες.
Η διακόσμηση του συγκεκριμένου χώρου διαφοροποιείται ανάλογα με την κλίση της κάθε “παιδικής προσωπικότητας” και οι επιλογές που υπάρχουν είναι αρκετές.
Σε αντίθεση με τα διαδεδομένα πια αυτοκόλλητα παιδικού δωματίου, η ζωγραφική τοίχου είναι μια τάση που επικρατεί τα τελευταία χρόνια, ενώ το κόστος δεν είναι απαγορευτικό, καθώς κυμαίνεται από 200 - 500€.
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com
Μια νέα τάση που βλέπουμε από διάφορα εργοστάσια φωτιστικών, είναι να παρέχουν τη δυνατότητα σε σχεδιαστές, διακοσμητές και αρχιτέκτονες να δημιουργούν τα δικά τους φωτιστικά, τα οποία θα φέρουν και την υπογραφή τους.
Για παράδειγμα, η εταιρία KOSTIS LIGHTING, παροτρύνει τους επαγγελματίες που δεν καλύπτονται από την υπάρχουσα αγορά, ή επιθυμούν κάτι πολύ ιδιαίτερο και συγκεκριμένο, να το σχεδιάσουν και να το κατασκευάσει στο εργοστάσιο της.
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com / design dautore .com
==v
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com/Art &Interiors Design
Σπίτι στη Ζάκυνθο από την Αρχιτέκτονα Κατερίνα Βαλσαμάκη:
Το σπίτι βρίσκεται στη βορειοανατολική γωνία του νησιού της Ζακύνθου, στο χωριό Αμμούδι ,που σημαίνει αμμώδη παραλία, και πήρε το όνομά του από τη μικρή παραλία μπροστά από το χωριό. Έχει σχεδιαστεί ως ένα σπίτι διακοπών για μια οικογένεια τριών ατόμων και τους επισκέπτες τους ,αλλά ο σχεδιασμός είναι αρκετά ευέλικτος ώστε στο μέλλον να χρησιμεύσει ως μόνιμη κατοικία .
Η περιοχή περιλαμβάνει κυρίως ξενοδοχεία χτισμένα μέσα στο πανέμορφο φυσικό τοπίο δίπλα στη θάλασσα. Το 2,5 στρεμμάτων οικόπεδο που έχει ακανόνιστο σχήμα και ομαλή κλίση, βλέπει προς τα δυτικά σε δημοτική οδό χαμηλής κυκλοφορίας,ενώ προς τα ανατολικά ανοίγει μέχρι τη θάλασσα .Το οικόπεδο είναι κατάφυτο κυρίως στα όρια του όπου τα δέντρα και τα αμπέλια δημιουργούν έναν ιδιωτικό κήπο "privategarden".
Ο σχεδιασμός επικεντρώνεται στην ενσωμάτωση του κτιρίου στο γύρω τοπίο της χαμηλής βλάστησης, αμπέλια και ελιές, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα ότι όλες οι σημαντικές περιοχές του σπιτιού έχουν θέα τη θάλασσα. Αυτή η παράμετρος, υπαγόρευσε μία κυρίως γραμμική διάταξη, όπου οι χώροι διαβίωσης έχουν αναπτυχθεί στο κέντρο ενώ οι περιοχές ύπνου βρίσκονται εκατέρωθεν του κεντρικού χώρου. Η θέση, ο προσανατολισμός και το ύψος του κτιρίου το καθιστούν σχεδόν αόρατο από το δρόμο, ενώ ανοίγει εντελώς προς τη θάλασσα.
Το σπίτι αποτελείται από τρία τμήματα χαμηλού όγκου ακολουθώντας την ήπια φυσική κλίση του χώρου και το ύψος του αυξάνεται σταδιακά από το δρόμο μέσα στο οικόπεδο. Η σύνθεση αυτή μειώνει τον αντίκτυπο του όγκου της οικοδομής,για το φυσικό και το δομημένο περιβάλλον, δεδομένου ότι η μεγάλη σύνθεση του σπιτιού ποτέ δεν γίνεται αντιληπτή με τη μία.Στο χαμηλότερο τμήμα νοτιοδυτικά, κοντά στο δρόμο, είναι ενσωματωμένη η πέργκολα που ορίζει την είσοδο και συνδέει, επίσης, όλα τα τμήματα .Η πασαρέλα εκτείνεται νοτιοδυτικά παράλληλα με την πρόσοψη μέσα από μία ημι- σκεπαστή αυλή στην είσοδο του σπιτιού. Η αυλή λειτουργεί ως μέρος του κήπου και είναι άμεσα προσβάσιμη από το γραφείο / δωμάτιο.
Ο κύριος-κεντρικός όγκο, που φιλοξενεί το καθιστικό και τους κοινόχρηστους χώρους, ανοίγει μέσα από τα μεγάλα τζάμια των παραθύρων προς τη θάλασσα και τον κήπο στην ανατολική πλευρά και στην αυλή και τον κήπο της ελιάς στη δυτική. Οι εσωτερικοί χώροι οπτικά είναι σαν επέκταση της κατασκευή της πέργκολας. Η διαφάνεια των παράλληλων επιφανειών των υαλοπινάκων, που καταλαμβάνει ολόκληρο το ύψος του χώρου, ενισχύει την οπτική διαπερατότητα και εξαλείφει τα όρια μεταξύ του εσωτερικού και του εξωτερικού. Όλοι οι εσωτερικοί χώροι διαβίωσης μπορούν να μετατραπούν σε ένα μεγάλο υπαίθριο σκεπαστό χώρο όταν ανοίγουν οι συρόμενες γυάλινες επιφάνειες ,σε πλήρη επαφή με τη φύση και τις αλλαγές του φυσικού φωτός κατά τη διάρκεια της ημέρας και του έτους. Η χωρική συνέχεια ενισχύεται ακόμη περισσότερο από την ομοιόμορφη διαστρωμάτωση των πλακιδίων δαπέδου από το εσωτερικό προς το εξωτερικό.
Εσωτερικοί και εξωτερικοί χώροι, σκιεροί ή ανοιχτοί αποτελούν τρεις ενότητες σε σχέση με τις λειτουργίες του σπιτιού, με την έκφραση του βαθμού προστασίας της ιδιωτικής ζωής και τον προσανατολισμό. "
Φωτογραφίες: Κωνσταντίνος Θωμόπουλος
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com /homedsgn
Ένα εργοστάσιο νερού που βρίσκεται στο Fitzroy, Βικτώρια , Αυστραλία ανακαινίστηκε και μετατράπηκε σε ιδιωτική κατοικία από τον Αρχιτέκτονα Andrew Simpson .
Εργοστάσιο νερού από τον Andrew Simpson :
"Το έργο ασχολείται με τα θέματα της εκτεταμένης οικογενειακής κατοικίας,την χωρική ευελιξία, και τηνπροσαρμοστική επαναχρησιμοποίηση.
Το Εργοστάσιο νερού περιλαμβάνει την ανακαίνιση και οικιστική μετατροπή ενός κτιρίου του τέλους του 19ου αιώνα .Το κτίριο βρίσκεται στη Βόρεια Fitzroy στο οποίο κατά το παρελθόν στεγάζονταν επιχειρήσεις,όπως ένα εργοστάσιο μαρμελάδας, το εργοστάσιο αεριούχου νερού, διαφημιστική εταιρεία και σύμβουλοι μηχανικών.
Είναι ένα έργο που αφορά κυρίως το εσωτερικό: το αποτύπωμα του διώροφού κτιρίου έπρεπε να συμπίπτει με τα όρια του χώρου.Λόγω των σημαντικών περιορισμών για την προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς οι επιλογές για την αλλαγή του εξωτερικού κελύφους του κτιρίου ήταν περιορισμένες .Για να αντιμετωπιστεί η ανάγκη για πολλαπλές δυνατότητες εκτεταμένης οικογενειακής διαβίωσης, έχει σχεδιαστεί ως μια συλλογή από σπίτια που περιέχονται μέσα στο ευρύτερο περίβλημα του κτιρίου. Το σχέδιο υποδιαιρείται σε δύο στο ισόγειο ενώ εσωτερικά με τη δημιουργία δύο side-by-side συνδέονται οι κατοικίες που έχουν ξεχωριστές κύριες εισόδους από τοδρόμο για διαφορετικά μέλη της οικογένειας.
Για να ενισχυθεί ο φωτισμός και αερισμός ,καθότι το κτίριο είναι κακώς προσανατολισμένο και έχει βαθύ αποτύπωμα,εισήχθη στο βόρειο και νότιο προσανατολισμό ένας εκτεταμένος αριθμός φεγγιτών ενώ ένα μεγάλο κενό που συνδέει το ισόγειο με τον πρώτο όροφο είναι στρατηγικά τοποθετημένο για να επωφεληθούν αυτού του αγαθού.
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com/home dsgn
Το σπίτι και στούντιο ηχογράφησης κατασκευάστηκε για ένα μουσικό σε μια βραχώδη πλαγιά με θέα ένα φράγμα στη Ζιμπάμπουε.
διαθέτει προεξέχοντα στέγες και κούρνιες (+ slideshow).
This home and recording studio for a musician features overhanging roofs and perches on a rocky hillside overlooking a dam in Zimbabwe (+ slideshow).
Gota Dam Residence : ένα σπίτι σε ένα βράχο έχει σχεδιαστεί από την πρακτική που εδρεύει στο Λονδίνο Studio Seilern Αρχιτέκτονες με τον αρχιτέκτονα Muzia Sforza .
Η κατοικία 1.500 τετραγωνικών μέτρων στριμώχνεται μεταξύ δύο ζεύγη προεξέχοντα ξυλείας-επιστρωμένα πλάκες, οι οποίες άμεση θέα προς την τεχνητή δεξαμενή καθώς και την παροχή σκιά από τον δυνατό ήλιο για τους κύριους χώρους διαβίωσης.
"Η περιοχή είναι, για να πούμε το λιγότερο, που κόβει την ανάσα και προκαλεί δέος, και άξιζε ένα κομμάτι της αρχιτεκτονικής που είναι εξίσου δέος-εμπνέει," είπε ο αρχιτέκτονες. "Οι προβόλων στέγες και ταράτσες τεντωμένο δώσει το σπίτι την εμφάνιση του είναι απαλά επιπλέουν πάνω στο βράχο."
«Οι απόψεις και το δράμα του γκρεμού γρανίτη βυθίζοντας στο φράγμα ήταν η έμπνευση για την ιδέα, όπου υπερμεγέθη προβόλων στέγες και εκτεταμένες βεράντες πλαισιώνουν τις απόψεις και καταφύγιο από την κάθετη αφρικανικό ήλιο", πρόσθεσαν.
Δύο κουτιά από γυαλί καθίσει μεταξύ ενός ζεύγους πλακών, σχηματίζοντας ένα διπλό ύψος ζωτικού χώρου που περιέχει ένα ανοιχτό σαλόνι και τραπεζαρία στο ανώτερο επίπεδο, και μια σουίτα master υπνοδωμάτιο συνορεύει με μια δεξαμενή νερού κάτω.
Ένα κόκκινο-ζωγραφισμένα μπούκλες τοίχο γύρω από μια γωνία του ζωτικού χώρου, που περικλείει μια βιβλιοθήκη και μια αίθουσα πιάνο.
"Είναι διαφανή περιβλήματα που τονίζουν και πάλι τις απόψεις και την αίσθηση της ζωής μέσα στο γύρω τοπίο», εξήγησε η ομάδα.
"Όλα τα στοιχεία προσανατολισμένα κατά τέτοιο τρόπο ώστε να δημιουργούν φυσική adjacencies και οπτική ιδιωτικότητα όπου απαιτείται."
Μια στολισμένοι αίθριο είναι προστατευμένη κάτω από τον προεξέχοντα οροφή σε μια πλευρά αυτής της πρωτογενούς χώρο, και είναι φυτεμένο με δέντρα που στέκονται κάτω από κυκλική φωταγωγούς.
Ένα ζευγάρι των μικρών γρανίτη-επενδυμένα τετράγωνα που περιέχουν επιπλέον υπνοδωμάτια και τα μπάνια εξαρτηθεί από το ημι-καλυπτόμενη περιοχή, εδραιώνοντας το σπίτι στο βράχο και βοηθώντας το να συνδυάσει με βραχώδεις μοίρα του.
Πριν από την ίδρυση Studio Seilern το 2005, Χριστίνα Seilern ήταν ένα από τα ιδρυτικά στελέχη του Rafael Vinoly Αρχιτεκτόνων πρακτική του Λονδίνου, όπου εργάστηκε σε έργα συμπεριλαμβανομένου του κτιρίου Walkie Talkie.
Η φωτογραφία είναι από τον Bruce Rowlands και η Άντζελα Geddes.
Πιστώσεις του έργου:
Αρχιτέκτονας: Sforza Seilern Αρχιτέκτονες
Τοπικό αρχιτέκτονα: Bruce Rowland, Architexture
Πολιτικός μηχανικός: Eckersley O'Callaghan
Τοπική πολιτικός μηχανικός: Marcussen και Cocksedge
Υπηρεσίες μηχανικού: DSA Μηχανικοί
μηχανικός τοπικές υπηρεσίες: Lage Σύμβουλοι
σύμβουλος Φωτισμός: BDP φωτισμού
επιθεωρητής Ποσότητα: Τοπογραφικά Matrix Ποσότητα
Ανάδοχος: Elevate
O Alfredo Vanotti σχεδιάζει την Casa VI ένα ιδιωτικό σπίτι που βρίσκεται στην Piateda, της Ιταλίας,όπου συνδιάζει αρμονικά το ρουστίκ με το συγχρονο στύλ .
Casa VI από τον Alfredo Vanotti:
«Το κτίριο βρίσκεται στα περίχωρα της Sondrio στις Άλπεις Orobie σε περίπου 3280 πόδια πάνω από το επίπεδο της θάλασσας.Οι απαιτήσεις του πελάτη ήταν να μετατρέψει το υπάρχον κτίριο σε μια κατοικία, η οποία να έχει την ηλιακή ακτινοβολία και το φωτισμό στο σαλόνι και, ταυτόχρονα, να βλέπει μέσα στην κοιλάδα.
Μετά από προσεκτική ανάλυση του πλαισίου,, από μια μελέτη του ηλιακού φωτός κατά τη διάρκεια των δώδεκα μηνών και τη μελέτη των τεχνολογιών και των αξιών της αρχιτεκτονικής του βουνού , συνειδητοποίησα το έργο χάρη σε μια επανερμηνεία των σύγχρονων τεχνικών κατασκευής και υλικών που λαμβάνονται από το παρελθόν.Αυτό είναι επειδή πιστεύω ότι η αρχιτεκτονική του βουνού μπορεί να θεωρηθεί ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα βιώσιμης αρχιτεκτονικής.
Εργάστηκα για τον ήλιο και το φως.Προσπάθησα να επιλέξω την καλύτερη τοποθεσία για την κατασκευή,επέλεξα μια στέγη με ένα μοναδικό στρώμα, έτσι ώστε προς το νότο, μέσω του φεγγίτη και των ανοιγμάτων, θα μπορούσαμε να έχουμε το φως του ήλιου όλο το έτος. Αυτή η επιλογή μου επέτρεψε να πραγματοποιήσω μεγάλα ανοίγματα, στο σαλόνι και στο χώρο ύπνου.Η νέα μονάδα κατοικιών αποτελείται από μια είσοδο στο ισόγειο, σαλόνι, κουζίνα και μπάνιο, με νότια ζώνη ως ένα διπλό ύψος. Στον πρώτο όροφο έχουμε δύο υπνοδωμάτια και ένα πατάρι που χρησιμοποιείται ως γραφείο.
Από την άποψη των υλικών και των συνδυασμών τους επέλεξα τοπική πέτρα για εξωτερικούς τοίχους και πεύκη για τα παράθυρα και τις πόρτες. Στο εσωτερικό, αντ 'αυτού έχω επιλέξει για τη χρήση οπλισμένο σκυρόδεμα, φυσική πεύκη και σίδηρο.Ήθελα να δώσω μεγάλη σημασία στην τοπική χειροτεχνία, και προσπάθησα να δημιουργήσω όλα τα κομμάτια από προσωπικά μου σχέδια. Στην πραγματικότητα έχουμε για παράδειγμα σπιτικό τζάκι, τραπέζι, καρέκλες, σκάλες, μπιντέ, νιπτήρα και wc. "
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com/ home dsgn
Σχεδιασμένο από τον Hiroshi Nakamura & ΕΣΚ , το σπίτι που βρίσκεται στο κέντρο της Χιροσίμα χρησιμεύει ως οφθαλμαπάτη μεταξύ αυτού και των ψηλών κτιρίων που το περιβάλλουν,μια ανάσα καθαρού αέρα στη μέση της πόλης.'Ενας γυάλινος τοίχος ημι-διαφανής χτισμένος γύρω από την αυλή επιτρέπει στους κατοίκους να παρατηρούν την αστική φασαρία μέσα από το σιωπηλό εσωτερικό, ενώ παράλληλα προστατεύει την ιδιωτική ζωή. Η εξωτερική δομή είναι τόσο βαριά που μόνο βίδες χάλυβα θα μπορούσαν να την στηρίξουν.
Αρχιτέκτονας: Hiroshi Nakamura & ΕΣΚ
Το σπίτι βρίσκεται σε ένα οικόπεδο 224 τετραγωνικών μέτρων με ψηλά κτίρια και στις δύο πλευρές. Η αντίθεση των δύο τύπων κατασκευής είναι σχεδόν εντυπωσιακή - η ελαφρότητα της πρόσοψης από γυαλί τούβλο ξεχωρίζει από το βάρος και τον όγκο των προσόψεων που την περιβάλλουν.
Η γυάλινη πρόσοψη είναι τόσο διαφανής ώστε είναι δυνατόν να δεί κανείς τα δέντρα στο εσωτερικό της αυλής μέσα από την διάστικτη επιφάνεια των τούβλων.
Στο εσωτερικό, συρόμενες γυάλινες πόρτες επιτρέπουν σε κάθε δωμάτιο να έχει στενή επαφή με το γλυπτό εξωραϊσμού της αυλής.
Οι γυάλινοι τοίχοι συνεχίζουν στο εσωτερικό του κτιρίου, δημιουργώντας διαίρεση μεταξύ των λειτουργικών χώρων, χωρίς να εμποδίζουν το φυσικό φωτισμό.
Οι κάτοικοι μπορούν να βρούν καταφύγιο στη σκιά των δέντρων, ή να κάνουν μια βουτιά στην πισίνα , χωρίς να ανησυχούν για τους περίεργους γείτονες.
Επειδή λείπει το άμεσο ηλιακό φως, το εσωτερικό είναι ένα δροσερό καταφύγιο σε μια ζεστή μέρα του καλοκαιριού.
Τα υαλότουβλα αλλάζουν το φως ως φίλτρα , δημιουργώντας διαφορετικά αποτελέσματα ανάλογα με τη γωνία του φωτισμού.
Κοιτάζοντας έξω από την τραπεζαρία, είναι δύσκολο να πείς, που τελειώνει ο χώρος διαβίωσης και αρχίζει η αυλή .
Ενώ το μεγαλύτερο μέρος του σπιτιού είναι διακοσμημένο με ένα σύγχρονο και μινιμαλιστικό στυλ, η τραπεζαρία χρησιμοποιεί στοιχεία από ξύλο για μια πιο ήπια και πιο παραδοσιακή εμφάνιση.
Περπατώντας κατά μήκος του γυάλινου τοίχου αχτίδες φωτός από τον έξω κόσμο εισέρχονται μέσα από τον καλλωπισμένο κήπο.
Κάθε μπλοκ είναι μοναδικό. Οι εσωτερικές διατρήσεις φιλοξενούν στηρίγματα χάλυβα. Διαφορετικά, το γυαλί θα ήταν πολύ βαρύ για να υποστηρίξει τον εαυτό του.
Με τέτοια προσοχή στη λεπτομέρεια, δεν κανει εντύπωση ότι κάθε εσωτερική άποψη παρέχει μια τέτοια εμπνευσμένη εικόνα.
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com/Interior Design Ideas
Ένα ευρύχωρο πατάρι στην κορυφή της μητρόπολης της Νέας Υόρκης.'Ενας χώρος τόσο ζωτικός και εκλεκτικός όσο και οι άνθρωποι που περπατούν στους δρόμους της πόλης.Κομψός και ευφυής αλλά επίσης ζεστός και οικείος,φιλόξενος και εκλεπτυσμένος.
Visualizer: Andew Sadokha
Ο χώρος της σοφίτας είναι φωτεινός, ευάερος,σούπερ κομψός και μοντέρνος. Τεράστια παράθυρα φωτίζουν ολόκληρο το χώρο,ενώ η προσθήκη των παραδοσιακών φατνωμάτων στην οροφή θυμίζει μερικές glam από εκείνες του παλιού κόσμου της Νέας Υόρκης και ταιριάζει με τα βαθιά πλούσια πατώματα.
Τα πατώματα είναι εκπληκτικά, σκούρα, σχεδόν μαύρα ,παίζουν με την κομψότητα ενώ το λευκό αρμολόγημα τους προσθέτει κάτι από ρουστίκ αλλά μοντέρνο vibe.
Αυτή η κουζίνα είναι παρακμιακή. Τα ζεστά ξύλα εμφανιστεί κατά των ψηλών λευκούς τοίχους και ότι η μαζική παράθυρο και τα τέρματα είναι σούπερ σικ.
Ο χώρος της κουζίνας και του φαγητού κόβει την ανάσα. Το φως που ρέει από τα τεράστια παράθυρα φωτίζει το χώρο και τονίζει την μεγάλη βιομηχανική σκάλα.Το ρουστίκ-ly μοντέρνο τραπέζι ταιριάζει με την κουζίνα θαυμάσια.
Τα γυάλινα κιγκλιδώματα ,ο ανοικτός γυάλινος τοίχος και οι μπαλκονόπορτες, είναι ένας άλλος εξαιρετικός τρόπος για να δημιουργεί την αίσθηση του όσο το δυνατόν μεγάλου και ανοιχτού. Περιτριγυρισμένο από ζεστά χρώματα, το ουδέτερο δάσος και το φυσικό φως αυτό το άνω μέρος της σοφίτας είναι γυαλιστερό,άνετο και κομψό.
zontanevotospitimou.com/ interiors design ideas
Rob Kennon Architects created this contemporary residence for a client located on a site overlooking the ocean in Otways, Victoria, Australia.
It is a modular structure with local sugar gum cladding on its exterior.
Sugar Gum House by Rob Kennon Architects:
Το Σπίτι στην άκρη Ευθεία του
Το Sugar Gum House που σχεδόν αιωρείται πάνω από τις απόκρημνες ακτές του Bass είναι φτιαγμένο από μια σπονδυλωτή και επαναλαμβανόμενη δομή χάλυβα, η οποία του επιτρέπει να έχει λιγότερες επιπτώσεις στο παράκτιο τοπίο και φαινομενικά επιπλέει πάνω από αυτό. Κάθε πλέγμα τριών μέτρων είναι είτε πλήρως τζάμια ή επενδυμένα με τοπική ούλων ζάχαρη shiplap επένδυση. Η πλήρης έκταση του σπιτιού έχει παράθυρα τονίζουν προς τα βόρεια, που επιτρέπουν στο βόρειο ήλιο και να συλλάβει τις απόψεις πίσω στις υψηλές καταπράσινους λόφους.το σχέδιο ήταν να αντικαταστήσει το μικρό weatherboard παράγκα που είχε υπηρετήσει τους σημερινούς ιδιοκτήτες τόσο ευτυχισμένοι για 34 χρόνια, και ήταν το σπίτι σε μια οικογένεια με έξι παιδιά πριν από αυτό.Η καλύβα είχε κατασκευαστεί χωρίς καρφιά, χρησιμοποιώντας τις αρθρώσεις πείρο σε μια κατασκευή ξύλινων δοκών. Θα καθόταν απλά σε bluestone μπλοκ χωρίς θεμέλια, αλλά δεν είχε μετακινηθεί σε εκατό χρόνια. Η καλύβα ήταν καλά τοποθετημένος στην ξηρά πάνω από ένα ρυάκι και εκμεταλλεύτηκε φρέσκο καθαρό νερό από μια κοντινή πηγή.Η καλύβα είχε μόνο δύο μικρά παράθυρα με θέα στον ωκεανό και άμεση βόρεια φως του ήλιου στους χώρους διαβίωσης. Χρησίμευε ως ένα απλό καταφύγιο από τις βαριές χειμωνιάτικες βροχές και κρύο νότια δυτικοί, και μερικές φορές ανατολικά, Η κάτοψη ήταν εσωστρεφής, τυπικό καταφύγιο νωρίς οικιστή του ενός τέλη του 1800. Ο χώρος διαβίωσης ήταν στη μέση του σπιτιού, κοινόχρηστη και συμπαγές, με το τζάκι η εστίαση. Χειμώνες δαπανήθηκαν συσσώρευσε γύρω από την αναποτελεσματική πυρκαγιά που αντισταθμίζεται με γοητεία. οι άνεμοι. Καλοκαίρια είχαν δαπανηθεί για το νότιο προσανατολισμό βεράντα προστατεύεται από την περιστασιακή ζεστό βόρεια χερσαία αιολική ενέργεια. Ζώντας στην καλύβα ήταν ίσως λίγο καλύτερα από ό, τι κάμπινγκ. Ωστόσο, όπως ήταν η ισχυρή ιστορία και τη γοητεία του τόπου που δεν ήταν μέχρι το θάμνο καθρέφτη μεγάλωσε μέσα από την αρχαία καμινάδα τούβλο, το οποίο στη συνέχεια έπεσκάτω, ότι οι ιδιοκτήτες τελικά αποφάσισαν να ξαναχτίσουν.
Κατά συνέπεια, η σύντομη για το σχεδιασμό του νέου σπιτιού ήταν να ενισχύσει την καθημερινή εμπειρία αυτού του μοναδικού τόπου, σκαρφαλωμένο μέτρα από τα κύματα βροντή, με θέα λευκές αμμώδεις παραλίες στα νότια, και καταπράσινες πλαγιές διάσπαρτες με τα βοοειδή και τα πρόβατα στα βόρεια. Επιπλέον, το σχέδιο έπρεπε να προστατεύουν το σπίτι από το διάσημο «Apollo Bay Howlin 'Ανεμος» και ανηλεή βροχή το χειμώνα, αλλά την ίδια στιγμή διατηρεί το σπίτι δροσερό, όλο το καλοκαίρι. Το σπίτι επίσης δεν ήθελε να καταβάλλω το τοπίο, ούτε να διακόπτουν την απότομη φυσική ομορφιά και το περίγραμμα της γης.
Το παλιό προ-ηλιακό σπίτι, παρ 'όλα αυτά, ιδιαίτερα καλά τοποθετημένος. Μετά από πολλή συζήτηση για εναλλακτικές τοποθεσίες πάρθηκε η απόφαση για την ανοικοδόμηση στην ίδια ακριβώς θέση.
Ο σχεδιασμός του νέου σπιτιού περιλαμβάνει δύο περίπτερα, ένα υπνοδωμάτιο και ένα καθιστικό. Το σπίτι, το οποίο είναι κατασκευασμένο για να καλύψει ένα ευρύ φάσμα των επισκεπτών, περιλαμβάνει ενι.αία κουζίνα, καθιστικό και τραπεζαρία, τρία πανομοιότυπα υπνοδωμάτια με κοινό μπάνιο, υπνοδωμάτιο με ensuite και με τα πόδια σε ρόμπα. Υπάρχει ένα ξεχωριστό δωμάτιο σε σκόνη, πλυντήριο και mudroom. Στα ανατολικά του ζωντανού περίπτερο και γειτνιάζουν με την κουζίνα είναι το κατάστρωμα που αιχμαλωτίζει την ανατολική πρωινό ήλιο, θέα στον ωκεανό, και παρέχει προστασία από τους βόρειους ανέμους το καλοκαίρι. Στα δυτικά του περιπτέρου ύπνου είναι το κατάστρωμα μέσω του οποίου εισέρχεται ένας το σπίτι, προστατευμένη από τους ανέμους των ωκεανών και λουσμένη στο βόρειο φως του ήλιου, με θέα τόσο μέχρι τις ανατομικό καταπράσινους λόφους, και προστατευόμενα θέα στον ωκεανό μέσα από την βαριά τζάμια διαβίωσης περίπτερο.
Σε αντίθεση με την παλιά παράγκα, το σπίτι έχει μια συνειδητά έξω επικεντρωθεί δίνοντας στους ιδιοκτήτες μια ισχυρή σύνδεση με το συνεχώς μεταβαλλόμενο θαλασσινό τοπίο και το τοπίο. Ημέρες μπορούν να αποσβεστούν μακριά μαγείρεμα και διασκεδαστικό στο σπίτι, όλο αυτό το διάστημα να είναι σε θέση να συνεχίσει να μαγευτεί από την τεράστια δύναμη των κυμάτων, τόσο κοντά. Το νέο σπίτι εξακολουθεί να είναι το μεγάλο καταφύγιο μετά από μια δύσκολη γεωργία ημέρες, αλλά σε ένα πολύ διαφορετικό και πιο θεαματικό τρόπο.
The brief for the project was to replace the small weatherboard shack that had served the current owners so happily for 34 years, and been home to a family with six children before that.
The shack had been built without nails, using dowel joints in a timber beam construction. It sat simply on bluestone blocks without any foundations, but had not moved in one hundred years.
The shack was well sited on dry land above a creek and took advantage of fresh clean water from a nearby spring. The shack had only two small windows facing the ocean and no direct north sunlight into the living spaces.
It served as a simple shelter from the heavy winter rains and cold south westerly, and sometimes easterly, winds.
The floor plan was inward looking, typical of a late 1800’s early settler’s refuge. The living space was in the middle of the house, communal and compact, with the fireplace the focus. Winters were spent huddled around the inefficient fire which compensated with charm.
Summers were spent on the south facing verandah protected from the occasional hot north overland wind.
Living in the shack was perhaps little better than camping. However, such was the strong history and charm of the place that it was not until the mirror bush grew through the ancient brick chimney, which then fell down, that the owners finally decided to rebuild.
Accordingly the brief for the design of the new house was to enhance the daily experience of this unique site, perched meters from thundering waves, overlooking white sandy beaches to the south, and lush green hillsides scattered with cattle and sheep to the north.
In addition the design had to protect the house from the renowned ‘Apollo Bay Howlin’ Wind’ and relentless winter rain, but at the same time keep the house cool, all summer long. The house also did not want to overbear the landscape, nor disrupt the steep natural beauty and contours of the land.
The old pre-solar house was, nevertheless, particularly well sited. After much debate on alternative locations the decision was made to rebuild in exactly the same position.
The design of the new house comprises two pavilions, one sleeping and one living. The house, which is made to cater for a broad range of visitors, comprises an open plan kitchen, living and dining area, three identical bedrooms with a shared bathroom, master bedroom with an ensuite and walk in robe.
There is a separate powder room, laundry and mudroom. To the east of the living pavilion and adjoining the kitchen is a deck which captures the eastern morning sun, ocean views, and provides protection from the north winds in summer.
To the west of the sleeping pavilion is the deck through which one enters the house, sheltered from ocean winds and bathed in northern sunlight, with views both up to the contoured green hills, and sheltered views to the ocean through the heavily glazed living pavilion.
The house is made of a modular and repetitious steel structure which allows it to have less impact on the coastal landscape and seemingly float above it. Each three meter grid is either fully glazed or clad in local sugar gum shiplap cladding. The full extent of the house has highlight windows to the north which let in northern sun and capture views back up to the high green hills.
The low maintenance steel, glass and sugar gum design is primarily driven by the demand of the site and aims to be neutral and at ease in its context.
In summer the house is protected from the north sun by a large cantilevered eve. In winter, the house is warm with the large double glazed windows effectively acting as heaters into the entire living pavilion and four bedrooms facing north. The very efficient French Philippe Chemise fireplace is still the conversation point at night.
Unlike the old shack, the house has a consciously outward focus giving the owners a strong connection to the constantly changing seascape and landscape. Days can be whittled away cooking and entertaining at the house, all the while being able to remain enchanted by the massive power of the waves, so close by.
The new house is still the great refuge after a hard days farming, but in a very different, and more spectacular way.”
Photos by: Derek Swalwell and Courtesy of Rob Kennon Architects
Βίλλα ΡΕ είναι μια ιδιωτική κατοικία που βρίσκεται σε Tapalpa, Jalisco , Μεξικό, σχεδιασμένη από τον Andrés Escobar Taller Arquitectónica το 2013.
PE από τον Andrés Escobar Taller Arquitectónica:
"Η βίλα ΡΕ είναι ένα έργο που στηρίζεται στην ιδέα ότι δύο οικογένειες μοιράζονται ένα σπίτι. Κάθε οικογένεια έχει τη δική της ιδιωτική περιοχή, αλλά μοιράζεται τις κοινωνικές περιοχές του σπιτιού (τραπεζαρία, σαλόνι, κλπ) .
Το έργο βρίσκεται στο δάσος του Tapalpa οροσειρά (Sierra) στο Jalisco, Μεξικό. Ο προσανατολισμός του επιτρέπει τη θέα νοτιοδυτικά προς τα βουνά και ένα μεγάλο δάσος .
Η μορφολογία του εδάφους καθώς και τα πολλά δέντρα που περιβάλλουν το ακίνητο ήταν μια μεγάλη πρόκληση για την ομάδα σχεδιασμού, που έλαβε την απόφαση να διατηρήσει όλα τα δέντρα και να τονίσει τη φυσική κλίση. Αυτό επέτρεψε να τοποθετηθούν τα ιδιωτικά δωμάτια στον δεύτερο όροφο, καθώς και την πρόσβαση απο τους κοινόχρηστους χώρους- που βρίσκονται στο ισόγειο- στους κήπους.Εντός του εκταρίων υπάρχει ένα μικρό περίπτερο για τους επισκέπτες δίπλα στο κεντρικό σπίτι.
Το σύνολο του ισογείου είναι ντυμένο με πέτρα λατομείου , το υλικό έχει αλλάξει με την πάροδο του χρόνου και έχει λάβει διάφορα χρώματα και υφές. Αυτή η πέτρα υποστηρίζει μια δομή χάλυβα που υποστηρίζει το τελευταίο όροφο, ο οποίος είναι κατασκευασμένος από κλίνκερ και δεν έχει δομικά στοιχεία.
Φωτογραφίες από: Lorena Darquea
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com /home dsgn
Ιδανικό καλοκαιρινό σπίτι από την εταιρεία αρχιτεκτόνων Jensen & Skodvin που ενσωμάτωσαν το σπίτι στην πλαγιά του βουνού.Ένα πραγματικό αρχιτεκτονικό αριστούργημα όπου μπορείς να απολαύσεις τον ήλιο, το κολύμπι στη λίμνη και την απέραντη θέα.
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com / desire to inspire
Οι αρχιτέκτονες CMT επανασχεδίασαν μία βίλα του 15ου αιώνα στο Monteriggioni,της Ιταλίας,και δημιούργησαν μία σύγχρονη ιδιωτική κατοικία με εξαιρετική μαεστρία, όπου οι καμπύλες φόρμες και τα υλικά της παραδοσιακής αρχιτεκτονικής συναντούν και συμπορεύονται αρμονικά μ΄εκείνες του σήμερα. Το έργο ολοκληρώθηκε το 2016.
Photos by: Centrofotografico
Φωρεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com /home dsgn
Ο αρχιτέκτονας Kerstin Thompson δημιούργησε ένα υπόγειο κελάρι κρασιού με πολύ φαντασία και υψηλή αισθητική. Το κελάρι έχει κατασκευαστεί σε μία κοιλάδα κοντά στη Μελβούρνη της Αυστραλίας ,στην TarraWarra Estate .Ενταγμένο στο εντυπωσιακό αυστραλιανό τοπίο,σχεδόν φυτεμένο θα έλεγε κανείς στη γή, χρησιμοποιεί υλικά και χρώματα γήινα,εμφανές μπετόν, ξύλο και πέτρα της περιοχής.
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou,com/Design Father
Casa Ράμπα είναι ένα ιδιωτικό σπίτι που βρίσκεται στην La Patagonia , Αργεντινή ,και σχεδιάστηκε από τον Andrés Remy Arquitectos .
Φωτογραφίες: Αlexandro Peral
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com/ home dgsn
Το 115 Highbury Hill είναι ένα οικιστικό project που ολοκληρώθηκε απο το BLEE Halligan το 2016.
Βρίσκεται στο Highbury, Λονδίνο , Αγγλία .
Highbury, είναι ένα τετραώροφο βικτοριανό σπίτι που βρίσκεται στο Λονδίνο . Κατά την ανακατασκευή του ,ο αρχιτέκτονας BLEE Halligan προσθέτει μια νέα κουζίνα και τραπεζαρία δημιουργώντας ένα νέο ζωτικό και φωτεινό χώρο για τον ιδιοκτήτη και την μεγάλη οικογένεια του.Η επέκταση πραγματοποιείται με την δημιουργία μιας μεταλλικής κατασκευής με μεγάλες τζαμαρίες,με την κύρια κατοικία να αποκτά μία γωνιά γεμάτη φώς, αρκετά μεγάλη για έναν καναπέ,και να διευκολύνει την επικοινωνία του εσωτερικού της κατοικίας με τον κήπο και την αυλή.
Η γυάλινη οροφή κατηφορίζει προς το γειτονικό ακίνητο για τη μείωση των επιπτώσεων της επισκιάζοντας χωρίς να διακυβεύει την αίσθηση του χώρου και του όγκου εσωτερικά.
Crittal παράθυρα και πόρτες χρησιμοποιούνται κατά μήκος όλoυ του ανοίγματος στον καταπράσινο κατάφυτο κήπο. Μια επέκταση στέγης προστέθηκε ως ένα γραφείο στο σπίτι, με πλήρη τζάμια που επιτρέπουν την πανοραμική θέα από τον κήπο κάτω.
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com/ home dsgn
Το σπίτι εμβαδού 105 τετραγωνικών μέτρων,βρίσκεται κοντά στο Κίεβο, Ουκρανία,και κατασκευάστηκε για να φιλοξενήσει μια οικογένεια με ένα μικρό παιδί και ένα βρέφος.Ο σχεδιαστής Yevhen Zahorodnii μπορεί να υπερηφανεύεται για ένα δημιουργικό και αποτελεσματικό σχέδιο ορόφου ένα μινιμαλιστικό στυλ,που επιλέχθηκε για να ταιριάζει με το πολυάσχολο τρόπο ζωής των κατοίκων.
Visualizer: Yevhen Zahorodnii
Πρακτική διάταξη σε σχήμα L,ένας ανεξάρτητος σκοτεινός όγκος από κόντρα πλακέ που περιβάλλεται από λευκούς τοίχους και το φωτεινό πάτωμα που καθοδηγεί το μάτι σε όλο το μήκος του ζωτικού χώρου και προς την τραπεζαρία.Στον πρώτο όροφο βρίσκονται οι ιδιωτικοί χώροι,υπνοδωμάτια και γραφεία.
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
Το σπίτι βρίσκεται στο Ασπεν του Κολοράντο των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής .Ανακαινίστηκε το 1980 από Stonefox Disegners και αποτελεί παράδειγμα στυλ και κομψότητας. Ένα φιλικό σπίτι που αναπτύσσεται σε ένα εννιαίο επίπεδο, με μεγάλους ανοιχτούς χώρους ,ζεστά αξεσουάρ και γεμάτο καλλιτεχνικά στοιχεία.Εντυπωσιακό το ανοικτό τζάκι στο κεντρικό σαλόνι μέσα στον τοίχο.
Οι φωτογραφίες και τα αρχιτεκτονικά στοιχεία δεν λείπουν ακόμη και στο μπάνιο . Ένα μοναδικό μπάνιο με μεγάλες μπαλκονόπορτες διαφάνεια και πέτρινους τοίχους από τούβλα κοντά στην μπανιέρα. Οι αντιθέσεις φως και σκιά -φωτεινά και σκούρα χρώματα -συμπληρώνονται από το φυσικό καφέ ξύλο. Μέσα από κάθε παράθυρο προβάλλει το εκπληκτικό τοπίο που προσφέρουν τα δασωμένα βουνά. Είναι ένα σπίτι που προσφέρει προστασία της ιδιωτικής ζωής, οικειότητα, άνεση,και ότι χρειάζεται για να απολαμβάνει κανείς το χρόνο που δαπανά στο σπίτι.
zontanevotospitimou.com /Impresive Interiors Design
Casa Ε.Μ.Ε. είναι μια ιδιωτική κατοικία σχεδιασμένη από τον Luca Zanaroli .Βρίσκεται στο Polignano A Mare, Μπάρι, Ιταλία και ολοκληρώθηκε το 2016.
Φωτογραφίες του Luca Zanaroli
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com / home dsgn
Αυτή η σοφίτα επιφάνειας 163 τευραγωνικών και με οροφές σχεδόν τέσσερα μέτρα ύψους ,με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, είναι ταυτόχρονα ένα άνετο και μεγάλο σπίτι.Στις τρεις πλευρές του σπιτιού, υπάρχουν παράθυρα που επιτρέπουν σε μία καθαρή άποψη της μητρόπολης που το περιβάλλει.
Η ιδέα της ανοικτής κάτοψης με ομαλή μετάβαση απο τις περιοχές χαλάρωσης στην περιοχή της κουζίνας,με μια μεγάλη εστία ως μέσο κατασκευής,χαρακτηρίζεται από ακάλυπτους στύλους δοκάρια και τις ασβεστωμένες περιοχές της κατοικίας.Συμπεριλαμβάνεται ένα ευέλικτο πατάρι πάνω από το τρίκλινο δωμάτιο .
Η τουαλέτα περιέχει ιδιωτική σάουνα, και παράθυρο με θέα.
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com /www.homedesigner.website.
Οι αρχιτέκτονες CMT επανασχεδίασαν μία βίλα του 15ου αιώνα στο Monteriggioni,της Ιταλίας,και δημιούργησαν μία σύγχρονη ιδιωτική κατοικία με εξαιρετική μαεστρία, όπου οι καμπύλες φόρμες και τα υλικά της παραδοσιακής αρχιτεκτονικής συναντούν και συμπορεύονται αρμονικά μ΄εκείνες του σήμερα. Το έργο ολοκληρώθηκε το 2016.
Photos by: Centrofotografico
Φωρεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com /home dsgn
Ο αρχιτέκτονας Kerstin Thompson δημιούργησε ένα υπόγειο κελάρι κρασιού με πολύ φαντασία και υψηλή αισθητική. Το κελάρι έχει κατασκευαστεί σε μία κοιλάδα κοντά στη Μελβούρνη της Αυστραλίας ,στην TarraWarra Estate .Ενταγμένο στο εντυπωσιακό αυστραλιανό τοπίο,σχεδόν φυτεμένο θα έλεγε κανείς στη γή, χρησιμοποιεί υλικά και χρώματα γήινα,εμφανές μπετόν, ξύλο και πέτρα της περιοχής.
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou,com/Design Father
Casa Ράμπα είναι ένα ιδιωτικό σπίτι που βρίσκεται στην La Patagonia , Αργεντινή ,και σχεδιάστηκε από τον Andrés Remy Arquitectos .
Φωτογραφίες: Αlexandro Peral
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com/ home dgsn
Το 115 Highbury Hill είναι ένα οικιστικό project που ολοκληρώθηκε απο το BLEE Halligan το 2016.
Βρίσκεται στο Highbury, Λονδίνο , Αγγλία .
Highbury, είναι ένα τετραώροφο βικτοριανό σπίτι που βρίσκεται στο Λονδίνο . Κατά την ανακατασκευή του ,ο αρχιτέκτονας BLEE Halligan προσθέτει μια νέα κουζίνα και τραπεζαρία δημιουργώντας ένα νέο ζωτικό και φωτεινό χώρο για τον ιδιοκτήτη και την μεγάλη οικογένεια του.Η επέκταση πραγματοποιείται με την δημιουργία μιας μεταλλικής κατασκευής με μεγάλες τζαμαρίες,με την κύρια κατοικία να αποκτά μία γωνιά γεμάτη φώς, αρκετά μεγάλη για έναν καναπέ,και να διευκολύνει την επικοινωνία του εσωτερικού της κατοικίας με τον κήπο και την αυλή.
Η γυάλινη οροφή κατηφορίζει προς το γειτονικό ακίνητο για τη μείωση των επιπτώσεων της επισκιάζοντας χωρίς να διακυβεύει την αίσθηση του χώρου και του όγκου εσωτερικά.
Crittal παράθυρα και πόρτες χρησιμοποιούνται κατά μήκος όλoυ του ανοίγματος στον καταπράσινο κατάφυτο κήπο. Μια επέκταση στέγης προστέθηκε ως ένα γραφείο στο σπίτι, με πλήρη τζάμια που επιτρέπουν την πανοραμική θέα από τον κήπο κάτω.
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com/ home dsgn
Το σπίτι εμβαδού 105 τετραγωνικών μέτρων,βρίσκεται κοντά στο Κίεβο, Ουκρανία,και κατασκευάστηκε για να φιλοξενήσει μια οικογένεια με ένα μικρό παιδί και ένα βρέφος.Ο σχεδιαστής Yevhen Zahorodnii μπορεί να υπερηφανεύεται για ένα δημιουργικό και αποτελεσματικό σχέδιο ορόφου ένα μινιμαλιστικό στυλ,που επιλέχθηκε για να ταιριάζει με το πολυάσχολο τρόπο ζωής των κατοίκων.
Visualizer: Yevhen Zahorodnii
Πρακτική διάταξη σε σχήμα L,ένας ανεξάρτητος σκοτεινός όγκος από κόντρα πλακέ που περιβάλλεται από λευκούς τοίχους και το φωτεινό πάτωμα που καθοδηγεί το μάτι σε όλο το μήκος του ζωτικού χώρου και προς την τραπεζαρία.Στον πρώτο όροφο βρίσκονται οι ιδιωτικοί χώροι,υπνοδωμάτια και γραφεία.
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
Το σπίτι βρίσκεται στο Ασπεν του Κολοράντο των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής .Ανακαινίστηκε το 1980 από Stonefox Disegners και αποτελεί παράδειγμα στυλ και κομψότητας. Ένα φιλικό σπίτι που αναπτύσσεται σε ένα εννιαίο επίπεδο, με μεγάλους ανοιχτούς χώρους ,ζεστά αξεσουάρ και γεμάτο καλλιτεχνικά στοιχεία.Εντυπωσιακό το ανοικτό τζάκι στο κεντρικό σαλόνι μέσα στον τοίχο.
Οι φωτογραφίες και τα αρχιτεκτονικά στοιχεία δεν λείπουν ακόμη και στο μπάνιο . Ένα μοναδικό μπάνιο με μεγάλες μπαλκονόπορτες διαφάνεια και πέτρινους τοίχους από τούβλα κοντά στην μπανιέρα. Οι αντιθέσεις φως και σκιά -φωτεινά και σκούρα χρώματα -συμπληρώνονται από το φυσικό καφέ ξύλο. Μέσα από κάθε παράθυρο προβάλλει το εκπληκτικό τοπίο που προσφέρουν τα δασωμένα βουνά. Είναι ένα σπίτι που προσφέρει προστασία της ιδιωτικής ζωής, οικειότητα, άνεση,και ότι χρειάζεται για να απολαμβάνει κανείς το χρόνο που δαπανά στο σπίτι.
zontanevotospitimou.com /Impresive Interiors Design
Casa Ε.Μ.Ε. είναι μια ιδιωτική κατοικία σχεδιασμένη από τον Luca Zanaroli .Βρίσκεται στο Polignano A Mare, Μπάρι, Ιταλία και ολοκληρώθηκε το 2016.
Φωτογραφίες του Luca Zanaroli
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com / home dsgn
Αυτή η σοφίτα επιφάνειας 163 τευραγωνικών και με οροφές σχεδόν τέσσερα μέτρα ύψους ,με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, είναι ταυτόχρονα ένα άνετο και μεγάλο σπίτι.Στις τρεις πλευρές του σπιτιού, υπάρχουν παράθυρα που επιτρέπουν σε μία καθαρή άποψη της μητρόπολης που το περιβάλλει.
Η ιδέα της ανοικτής κάτοψης με ομαλή μετάβαση απο τις περιοχές χαλάρωσης στην περιοχή της κουζίνας,με μια μεγάλη εστία ως μέσο κατασκευής,χαρακτηρίζεται από ακάλυπτους στύλους δοκάρια και τις ασβεστωμένες περιοχές της κατοικίας.Συμπεριλαμβάνεται ένα ευέλικτο πατάρι πάνω από το τρίκλινο δωμάτιο .
Η τουαλέτα περιέχει ιδιωτική σάουνα, και παράθυρο με θέα.
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com /www.homedesigner.website.
Αυτός το πεδίο είναι κενό.
Οι compact χώροι είναι μια ικανοποιητική πηγή πρόκλησης για τους διακοσμητές. Μια τολμηρή προσέγγιση - αγκαλιάζει έντονα χρωματικά θέματα και δημιουργική διακόσμηση.
Αρχιτέκτονας: KDVA Αρχιτέκτονες
Αυτό το μικρό διαμέρισμα σίγουρα δεν διστάζει μπροστά σ΄ένα τολμηρό θέμα ντεκόρ. Violet, λεβάντα, και έντονο κόκκινο πυροσβεστικό καθορίζουν το εσωτερικό - χάρη στις προσεκτικές τεχνικές διακόσμησης. Τα φωτεινά χρώματα είναι δύσκολο να συνεργαστούν σε ένα περιορισμένο χώρο. Έτσι, ακόμη και αν προσωπικά δεν αρέσουν τα χρώματα, οι τεχνικές σύνθεσης αξίζουν να μελετηθούν.
Η υφή των τοίχων, τα φωτεινά έπιπλα, και η εκτεταμένη αντίθεση όλα προκαλούν τον θαυμασμό.
Μωβ-φιμέ ακρυλικό πάνελ διαχωρίζει την περιοχή κουζίνα- τραπεζαρία από το σαλόνι . Αυτοκόλλητα ντοματίνια και ένα ασημένιο πηρούνι αγκαλιά ,pop επιρροή της τέχνης.
Το μαύρο διαχωριστικό στον ανοιχτό χώρο του καθιστικού βοηθά να κρύψουν την κρεβατοκάμαρα. Ένα μωβ μαξιλάρι χρησιμεύει ως η τέλεια πλάτη, καθιστώντας αυτό το χώρο εξίσου άνετο στη διάρκεια της ημέρας, όπως είναι το βράδυ.
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com /interiorw design ideas
Εγγραφείτε στο newsletter μας:
Η κατηγορία είναι κενή.