Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com/desire to inspire
Healdsburg Ranch είναι μια εκπληκτική ιδιωτική κατοικία που βρίσκεται σε Sonoma County, California , USA .
Με μια κομψότητα που συνδυάζει φινέτσα με απλότητας, που σχεδιάστηκε από γιούτα .













Φωτογραφίες από: Lisa Romerein
Η πολυτέλεια δεν έχει μια ενιαία έννοια - ένα πολυτελές εσωτερικό θα μπορούσε να είναι περίτεχνο και εξωφρενικό, ή υποτονικό . Λεπτομέρειες όπως η ποιότητα των υλικών και ο σχεδιασμός φαίνεται να κάνουν περισσότερο από μια διαφορά από μόνο του brand name, έναν παράγοντα που επιτρέπει στους σχεδιαστές να δημιουργήσουν κάτι που αξίζει να θαυμάσετε σε κάθε προϋπολογισμό ή καθόλου.
Σχεδιαστής: Vitali Yurov & Ιrina Dzhemesiuk
Από την πρώτη ματιά, είναι εύκολο να δούμε ότι αυτό το σπίτι αποφεύγει τα συνήθη υπέρ της προσωπικής έκφρασης. Το εσωτερικό θέμα διαθέτει άφθονα μοντέρνα έπιπλα και φωτιστικά, ακόμη μεταφέρει τα κλασικά και ασύμμετρα χαρακτηριστικά του στυλ ροκοκό.

Το αποτέλεσμα είναι απίστευτα μοναδικό,κλασικά χαρακτηριστικά , μοντέρνα έπιπλα και αστικά στοιχεία συνυπάρχουν στο εσωτερικό με ανανεωμένη τη ζωή - το σπρέι βαφής στον καθρέφτη θα κάνει για ένα διασκεδαστικό έργο DIY.
Η σφαίρα στο τραπέζι είναι η δουλειά του σχεδιαστή φωτισμού Μιχάλη Αναστασιάδη.
Με την πανέμορφη μαρμάρινη βάση και τα χρυσά στοιχεία , το φωτιστικό δαπέδου Hanna ενσαρκώνει την ενέργεια και το ρυθμό της συνονόματής της: jazz drummer Jake Hanna.
Σμαραγδένιο πράσινο και χρυσό προσφέρουν την ιδανική εταιρική σχέση για matchups παλέτα.
Και τέλος, οι καρέκλες είναι σχεδιασμένες από το Roberto Lazzeroni.
Ενώ το υπόλοιπο του σπιτιού απολαμβάνει διακόσμηση, η κουζίνα παραμένει σχετικά απλή και άμεση. Ράφια από ανοξείδωτο χάλυβα και καλαίσθητα μαρμάρινα countertops συγχωνεύουν την ομορφιά με τη λειτουργικότητα.
Ροκοκό στυλ λάμπει πραγματικά μέσα σε αυτό το χαρακτηριστικό καθρέφτη: κάθε ακμή παίρνει τη μορφή ενός διαφορετικού κλασικού πλαίσιου καθρέφτη για μία συναρπαστικά ασύμμετρη εμφάνιση.
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com/interiors design ideas

Το ανακαινισμένο Chalet SOLEYÂ, ένα παραδοσιακό σπίτι στο βουνό Les Houches, Γαλλία, από τους αρχιτέκτονες Chevallier βρίσκεται σε ένα φυσικό ακρωτήρι .Η κύρια πρόκληση σ΄ αυτή τη σύγχρονη επέκταση για τους αρχιτέκτονες ήταν να αποφευχθεί η παρέμβαση στην ακεραιότητα του αρχικού κτηρίου, αλλά να ενσωματώσουν ένα ενημερωμένο σχέδιο, με σύγχρονα υλικά και βιώσιμα χαρακτηριστικά.Η πιο σημαντική αλλαγή στη δομή είναι η προσθήκη ενός μεγάλου χώρου διαβίωσης που έχει κατασκευαστεί ειδικά για κοινωνικές εκδηλώσεις. Η προσθήκη σε πρόβολο φτιαγμένη από γυαλί και λακαρισμένο μαύρο αλουμίνιο έρχεται σε αντίθεση με την αρχική, χαμηλή οροφή, από ξυλεία, που στεγάζει τα υπνοδωμάτια και τα μπάνια.

Η εσωτερική διακόσμηση εμφανίζεται στην επέκταση συγχωνεύοντας ρουστίκ στοιχεία με σύγχρονες λεπτομέρειες. Τα μεγάλα παράθυρα γίνονται βιτρίνα που επιτρέπει την απρόσκοπτη απόλαυση της γύρω φύσης. Όλο το χρόνο μπορεί κανείς να απολαύσει το υδρομασάζ και τη σάουνα. Στα βιώσιμα χαρακτηριστικά περιλαμβάνεται η πράσινη στέγη, και ο ήλιος.Οι προσόψεις αντιμετωπίστηκαν με λύσεις μόνωσης υψηλής απόδοσης.














Φωτογραφίες και πληροφορίες από αρχιτέκτονες Chevallier
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com/ Freshome.com .

















Σπίτι στη Ζάκυνθο από την Αρχιτέκτονα Κατερίνα Βαλσαμάκη:
Το σπίτι βρίσκεται στη βορειοανατολική γωνία του νησιού της Ζακύνθου, στο χωριό Αμμούδι ,που σημαίνει αμμώδη παραλία, και πήρε το όνομά του από τη μικρή παραλία μπροστά από το χωριό. Έχει σχεδιαστεί ως ένα σπίτι διακοπών για μια οικογένεια τριών ατόμων και τους επισκέπτες τους ,αλλά ο σχεδιασμός είναι αρκετά ευέλικτος ώστε στο μέλλον να χρησιμεύσει ως μόνιμη κατοικία .
Η περιοχή περιλαμβάνει κυρίως ξενοδοχεία χτισμένα μέσα στο πανέμορφο φυσικό τοπίο δίπλα στη θάλασσα. Το 2,5 στρεμμάτων οικόπεδο που έχει ακανόνιστο σχήμα και ομαλή κλίση, βλέπει προς τα δυτικά σε δημοτική οδό χαμηλής κυκλοφορίας,ενώ προς τα ανατολικά ανοίγει μέχρι τη θάλασσα .Το οικόπεδο είναι κατάφυτο κυρίως στα όρια του όπου τα δέντρα και τα αμπέλια δημιουργούν έναν ιδιωτικό κήπο "privategarden".
Ο σχεδιασμός επικεντρώνεται στην ενσωμάτωση του κτιρίου στο γύρω τοπίο της χαμηλής βλάστησης, αμπέλια και ελιές, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα ότι όλες οι σημαντικές περιοχές του σπιτιού έχουν θέα τη θάλασσα. Αυτή η παράμετρος, υπαγόρευσε μία κυρίως γραμμική διάταξη, όπου οι χώροι διαβίωσης έχουν αναπτυχθεί στο κέντρο ενώ οι περιοχές ύπνου βρίσκονται εκατέρωθεν του κεντρικού χώρου. Η θέση, ο προσανατολισμός και το ύψος του κτιρίου το καθιστούν σχεδόν αόρατο από το δρόμο, ενώ ανοίγει εντελώς προς τη θάλασσα.
Το σπίτι αποτελείται από τρία τμήματα χαμηλού όγκου ακολουθώντας την ήπια φυσική κλίση του χώρου και το ύψος του αυξάνεται σταδιακά από το δρόμο μέσα στο οικόπεδο. Η σύνθεση αυτή μειώνει τον αντίκτυπο του όγκου της οικοδομής,για το φυσικό και το δομημένο περιβάλλον, δεδομένου ότι η μεγάλη σύνθεση του σπιτιού ποτέ δεν γίνεται αντιληπτή με τη μία.Στο χαμηλότερο τμήμα νοτιοδυτικά, κοντά στο δρόμο, είναι ενσωματωμένη η πέργκολα που ορίζει την είσοδο και συνδέει, επίσης, όλα τα τμήματα .Η πασαρέλα εκτείνεται νοτιοδυτικά παράλληλα με την πρόσοψη μέσα από μία ημι- σκεπαστή αυλή στην είσοδο του σπιτιού. Η αυλή λειτουργεί ως μέρος του κήπου και είναι άμεσα προσβάσιμη από το γραφείο / δωμάτιο.
Ο κύριος-κεντρικός όγκο, που φιλοξενεί το καθιστικό και τους κοινόχρηστους χώρους, ανοίγει μέσα από τα μεγάλα τζάμια των παραθύρων προς τη θάλασσα και τον κήπο στην ανατολική πλευρά και στην αυλή και τον κήπο της ελιάς στη δυτική. Οι εσωτερικοί χώροι οπτικά είναι σαν επέκταση της κατασκευή της πέργκολας. Η διαφάνεια των παράλληλων επιφανειών των υαλοπινάκων, που καταλαμβάνει ολόκληρο το ύψος του χώρου, ενισχύει την οπτική διαπερατότητα και εξαλείφει τα όρια μεταξύ του εσωτερικού και του εξωτερικού. Όλοι οι εσωτερικοί χώροι διαβίωσης μπορούν να μετατραπούν σε ένα μεγάλο υπαίθριο σκεπαστό χώρο όταν ανοίγουν οι συρόμενες γυάλινες επιφάνειες ,σε πλήρη επαφή με τη φύση και τις αλλαγές του φυσικού φωτός κατά τη διάρκεια της ημέρας και του έτους. Η χωρική συνέχεια ενισχύεται ακόμη περισσότερο από την ομοιόμορφη διαστρωμάτωση των πλακιδίων δαπέδου από το εσωτερικό προς το εξωτερικό.
Εσωτερικοί και εξωτερικοί χώροι, σκιεροί ή ανοιχτοί αποτελούν τρεις ενότητες σε σχέση με τις λειτουργίες του σπιτιού, με την έκφραση του βαθμού προστασίας της ιδιωτικής ζωής και τον προσανατολισμό. "





Φωτογραφίες: Κωνσταντίνος Θωμόπουλος
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com /homedsgn
Ένα εργοστάσιο νερού που βρίσκεται στο Fitzroy, Βικτώρια , Αυστραλία ανακαινίστηκε και μετατράπηκε σε ιδιωτική κατοικία από τον Αρχιτέκτονα Andrew Simpson .
















Εργοστάσιο νερού από τον Andrew Simpson :
"Το έργο ασχολείται με τα θέματα της εκτεταμένης οικογενειακής κατοικίας,την χωρική ευελιξία, και τηνπροσαρμοστική επαναχρησιμοποίηση.
Το Εργοστάσιο νερού περιλαμβάνει την ανακαίνιση και οικιστική μετατροπή ενός κτιρίου του τέλους του 19ου αιώνα .Το κτίριο βρίσκεται στη Βόρεια Fitzroy στο οποίο κατά το παρελθόν στεγάζονταν επιχειρήσεις,όπως ένα εργοστάσιο μαρμελάδας, το εργοστάσιο αεριούχου νερού, διαφημιστική εταιρεία και σύμβουλοι μηχανικών.
Είναι ένα έργο που αφορά κυρίως το εσωτερικό: το αποτύπωμα του διώροφού κτιρίου έπρεπε να συμπίπτει με τα όρια του χώρου.Λόγω των σημαντικών περιορισμών για την προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς οι επιλογές για την αλλαγή του εξωτερικού κελύφους του κτιρίου ήταν περιορισμένες .Για να αντιμετωπιστεί η ανάγκη για πολλαπλές δυνατότητες εκτεταμένης οικογενειακής διαβίωσης, έχει σχεδιαστεί ως μια συλλογή από σπίτια που περιέχονται μέσα στο ευρύτερο περίβλημα του κτιρίου. Το σχέδιο υποδιαιρείται σε δύο στο ισόγειο ενώ εσωτερικά με τη δημιουργία δύο side-by-side συνδέονται οι κατοικίες που έχουν ξεχωριστές κύριες εισόδους από τοδρόμο για διαφορετικά μέλη της οικογένειας.
Για να ενισχυθεί ο φωτισμός και αερισμός ,καθότι το κτίριο είναι κακώς προσανατολισμένο και έχει βαθύ αποτύπωμα,εισήχθη στο βόρειο και νότιο προσανατολισμό ένας εκτεταμένος αριθμός φεγγιτών ενώ ένα μεγάλο κενό που συνδέει το ισόγειο με τον πρώτο όροφο είναι στρατηγικά τοποθετημένο για να επωφεληθούν αυτού του αγαθού.
πρώτο Επίπεδο
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com/home dsgn

Το σπίτι και στούντιο ηχογράφησης κατασκευάστηκε για ένα μουσικό σε μια βραχώδη πλαγιά με θέα ένα φράγμα στη Ζιμπάμπουε.
διαθέτει προεξέχοντα στέγες και κούρνιες (+ slideshow).


This home and recording studio for a musician features overhanging roofs and perches on a rocky hillside overlooking a dam in Zimbabwe (+ slideshow).

Gota Dam Residence : ένα σπίτι σε ένα βράχο έχει σχεδιαστεί από την πρακτική που εδρεύει στο Λονδίνο Studio Seilern Αρχιτέκτονες με τον αρχιτέκτονα Muzia Sforza .
Η κατοικία 1.500 τετραγωνικών μέτρων στριμώχνεται μεταξύ δύο ζεύγη προεξέχοντα ξυλείας-επιστρωμένα πλάκες, οι οποίες άμεση θέα προς την τεχνητή δεξαμενή καθώς και την παροχή σκιά από τον δυνατό ήλιο για τους κύριους χώρους διαβίωσης.
"Η περιοχή είναι, για να πούμε το λιγότερο, που κόβει την ανάσα και προκαλεί δέος, και άξιζε ένα κομμάτι της αρχιτεκτονικής που είναι εξίσου δέος-εμπνέει," είπε ο αρχιτέκτονες. "Οι προβόλων στέγες και ταράτσες τεντωμένο δώσει το σπίτι την εμφάνιση του είναι απαλά επιπλέουν πάνω στο βράχο."

«Οι απόψεις και το δράμα του γκρεμού γρανίτη βυθίζοντας στο φράγμα ήταν η έμπνευση για την ιδέα, όπου υπερμεγέθη προβόλων στέγες και εκτεταμένες βεράντες πλαισιώνουν τις απόψεις και καταφύγιο από την κάθετη αφρικανικό ήλιο", πρόσθεσαν.
Δύο κουτιά από γυαλί καθίσει μεταξύ ενός ζεύγους πλακών, σχηματίζοντας ένα διπλό ύψος ζωτικού χώρου που περιέχει ένα ανοιχτό σαλόνι και τραπεζαρία στο ανώτερο επίπεδο, και μια σουίτα master υπνοδωμάτιο συνορεύει με μια δεξαμενή νερού κάτω.
Ένα κόκκινο-ζωγραφισμένα μπούκλες τοίχο γύρω από μια γωνία του ζωτικού χώρου, που περικλείει μια βιβλιοθήκη και μια αίθουσα πιάνο.

"Είναι διαφανή περιβλήματα που τονίζουν και πάλι τις απόψεις και την αίσθηση της ζωής μέσα στο γύρω τοπίο», εξήγησε η ομάδα.
"Όλα τα στοιχεία προσανατολισμένα κατά τέτοιο τρόπο ώστε να δημιουργούν φυσική adjacencies και οπτική ιδιωτικότητα όπου απαιτείται."

Μια στολισμένοι αίθριο είναι προστατευμένη κάτω από τον προεξέχοντα οροφή σε μια πλευρά αυτής της πρωτογενούς χώρο, και είναι φυτεμένο με δέντρα που στέκονται κάτω από κυκλική φωταγωγούς.

Ένα ζευγάρι των μικρών γρανίτη-επενδυμένα τετράγωνα που περιέχουν επιπλέον υπνοδωμάτια και τα μπάνια εξαρτηθεί από το ημι-καλυπτόμενη περιοχή, εδραιώνοντας το σπίτι στο βράχο και βοηθώντας το να συνδυάσει με βραχώδεις μοίρα του.

Πριν από την ίδρυση Studio Seilern το 2005, Χριστίνα Seilern ήταν ένα από τα ιδρυτικά στελέχη του Rafael Vinoly Αρχιτεκτόνων πρακτική του Λονδίνου, όπου εργάστηκε σε έργα συμπεριλαμβανομένου του κτιρίου Walkie Talkie.
Η φωτογραφία είναι από τον Bruce Rowlands και η Άντζελα Geddes.
Πιστώσεις του έργου:
Αρχιτέκτονας: Sforza Seilern Αρχιτέκτονες
Τοπικό αρχιτέκτονα: Bruce Rowland, Architexture
Πολιτικός μηχανικός: Eckersley O'Callaghan
Τοπική πολιτικός μηχανικός: Marcussen και Cocksedge
Υπηρεσίες μηχανικού: DSA Μηχανικοί
μηχανικός τοπικές υπηρεσίες: Lage Σύμβουλοι
σύμβουλος Φωτισμός: BDP φωτισμού
επιθεωρητής Ποσότητα: Τοπογραφικά Matrix Ποσότητα
Ανάδοχος: Elevate
O Alfredo Vanotti σχεδιάζει την Casa VI ένα ιδιωτικό σπίτι που βρίσκεται στην Piateda, της Ιταλίας,όπου συνδιάζει αρμονικά το ρουστίκ με το συγχρονο στύλ .




















Casa VI από τον Alfredo Vanotti:
«Το κτίριο βρίσκεται στα περίχωρα της Sondrio στις Άλπεις Orobie σε περίπου 3280 πόδια πάνω από το επίπεδο της θάλασσας.Οι απαιτήσεις του πελάτη ήταν να μετατρέψει το υπάρχον κτίριο σε μια κατοικία, η οποία να έχει την ηλιακή ακτινοβολία και το φωτισμό στο σαλόνι και, ταυτόχρονα, να βλέπει μέσα στην κοιλάδα.
Μετά από προσεκτική ανάλυση του πλαισίου,, από μια μελέτη του ηλιακού φωτός κατά τη διάρκεια των δώδεκα μηνών και τη μελέτη των τεχνολογιών και των αξιών της αρχιτεκτονικής του βουνού , συνειδητοποίησα το έργο χάρη σε μια επανερμηνεία των σύγχρονων τεχνικών κατασκευής και υλικών που λαμβάνονται από το παρελθόν.Αυτό είναι επειδή πιστεύω ότι η αρχιτεκτονική του βουνού μπορεί να θεωρηθεί ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα βιώσιμης αρχιτεκτονικής.
Εργάστηκα για τον ήλιο και το φως.Προσπάθησα να επιλέξω την καλύτερη τοποθεσία για την κατασκευή,επέλεξα μια στέγη με ένα μοναδικό στρώμα, έτσι ώστε προς το νότο, μέσω του φεγγίτη και των ανοιγμάτων, θα μπορούσαμε να έχουμε το φως του ήλιου όλο το έτος. Αυτή η επιλογή μου επέτρεψε να πραγματοποιήσω μεγάλα ανοίγματα, στο σαλόνι και στο χώρο ύπνου.Η νέα μονάδα κατοικιών αποτελείται από μια είσοδο στο ισόγειο, σαλόνι, κουζίνα και μπάνιο, με νότια ζώνη ως ένα διπλό ύψος. Στον πρώτο όροφο έχουμε δύο υπνοδωμάτια και ένα πατάρι που χρησιμοποιείται ως γραφείο.
Από την άποψη των υλικών και των συνδυασμών τους επέλεξα τοπική πέτρα για εξωτερικούς τοίχους και πεύκη για τα παράθυρα και τις πόρτες. Στο εσωτερικό, αντ 'αυτού έχω επιλέξει για τη χρήση οπλισμένο σκυρόδεμα, φυσική πεύκη και σίδηρο.Ήθελα να δώσω μεγάλη σημασία στην τοπική χειροτεχνία, και προσπάθησα να δημιουργήσω όλα τα κομμάτια από προσωπικά μου σχέδια. Στην πραγματικότητα έχουμε για παράδειγμα σπιτικό τζάκι, τραπέζι, καρέκλες, σκάλες, μπιντέ, νιπτήρα και wc. "
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com/ home dsgn
Σχεδιασμένο από τον Hiroshi Nakamura & ΕΣΚ , το σπίτι που βρίσκεται στο κέντρο της Χιροσίμα χρησιμεύει ως οφθαλμαπάτη μεταξύ αυτού και των ψηλών κτιρίων που το περιβάλλουν,μια ανάσα καθαρού αέρα στη μέση της πόλης.'Ενας γυάλινος τοίχος ημι-διαφανής χτισμένος γύρω από την αυλή επιτρέπει στους κατοίκους να παρατηρούν την αστική φασαρία μέσα από το σιωπηλό εσωτερικό, ενώ παράλληλα προστατεύει την ιδιωτική ζωή. Η εξωτερική δομή είναι τόσο βαριά που μόνο βίδες χάλυβα θα μπορούσαν να την στηρίξουν.
Αρχιτέκτονας: Hiroshi Nakamura & ΕΣΚ
Το σπίτι βρίσκεται σε ένα οικόπεδο 224 τετραγωνικών μέτρων με ψηλά κτίρια και στις δύο πλευρές. Η αντίθεση των δύο τύπων κατασκευής είναι σχεδόν εντυπωσιακή - η ελαφρότητα της πρόσοψης από γυαλί τούβλο ξεχωρίζει από το βάρος και τον όγκο των προσόψεων που την περιβάλλουν.

Η γυάλινη πρόσοψη είναι τόσο διαφανής ώστε είναι δυνατόν να δεί κανείς τα δέντρα στο εσωτερικό της αυλής μέσα από την διάστικτη επιφάνεια των τούβλων.

Στο εσωτερικό, συρόμενες γυάλινες πόρτες επιτρέπουν σε κάθε δωμάτιο να έχει στενή επαφή με το γλυπτό εξωραϊσμού της αυλής.

Οι γυάλινοι τοίχοι συνεχίζουν στο εσωτερικό του κτιρίου, δημιουργώντας διαίρεση μεταξύ των λειτουργικών χώρων, χωρίς να εμποδίζουν το φυσικό φωτισμό.


Οι κάτοικοι μπορούν να βρούν καταφύγιο στη σκιά των δέντρων, ή να κάνουν μια βουτιά στην πισίνα , χωρίς να ανησυχούν για τους περίεργους γείτονες.

Επειδή λείπει το άμεσο ηλιακό φως, το εσωτερικό είναι ένα δροσερό καταφύγιο σε μια ζεστή μέρα του καλοκαιριού.

Τα υαλότουβλα αλλάζουν το φως ως φίλτρα , δημιουργώντας διαφορετικά αποτελέσματα ανάλογα με τη γωνία του φωτισμού.

Κοιτάζοντας έξω από την τραπεζαρία, είναι δύσκολο να πείς, που τελειώνει ο χώρος διαβίωσης και αρχίζει η αυλή .
Ενώ το μεγαλύτερο μέρος του σπιτιού είναι διακοσμημένο με ένα σύγχρονο και μινιμαλιστικό στυλ, η τραπεζαρία χρησιμοποιεί στοιχεία από ξύλο για μια πιο ήπια και πιο παραδοσιακή εμφάνιση.



Περπατώντας κατά μήκος του γυάλινου τοίχου αχτίδες φωτός από τον έξω κόσμο εισέρχονται μέσα από τον καλλωπισμένο κήπο.



Κάθε μπλοκ είναι μοναδικό. Οι εσωτερικές διατρήσεις φιλοξενούν στηρίγματα χάλυβα. Διαφορετικά, το γυαλί θα ήταν πολύ βαρύ για να υποστηρίξει τον εαυτό του.

Με τέτοια προσοχή στη λεπτομέρεια, δεν κανει εντύπωση ότι κάθε εσωτερική άποψη παρέχει μια τέτοια εμπνευσμένη εικόνα.
Φωτεινή Παπακωστοπούλου
zontanevotospitimou.com/Interior Design Ideas
Ένα ευρύχωρο πατάρι στην κορυφή της μητρόπολης της Νέας Υόρκης.'Ενας χώρος τόσο ζωτικός και εκλεκτικός όσο και οι άνθρωποι που περπατούν στους δρόμους της πόλης.Κομψός και ευφυής αλλά επίσης ζεστός και οικείος,φιλόξενος και εκλεπτυσμένος.

Visualizer: Andew Sadokha

Ο χώρος της σοφίτας είναι φωτεινός, ευάερος,σούπερ κομψός και μοντέρνος. Τεράστια παράθυρα φωτίζουν ολόκληρο το χώρο,ενώ η προσθήκη των παραδοσιακών φατνωμάτων στην οροφή θυμίζει μερικές glam από εκείνες του παλιού κόσμου της Νέας Υόρκης και ταιριάζει με τα βαθιά πλούσια πατώματα.

Τα πατώματα είναι εκπληκτικά, σκούρα, σχεδόν μαύρα ,παίζουν με την κομψότητα ενώ το λευκό αρμολόγημα τους προσθέτει κάτι από ρουστίκ αλλά μοντέρνο vibe.



Αυτή η κουζίνα είναι παρακμιακή. Τα ζεστά ξύλα εμφανιστεί κατά των ψηλών λευκούς τοίχους και ότι η μαζική παράθυρο και τα τέρματα είναι σούπερ σικ.

Ο χώρος της κουζίνας και του φαγητού κόβει την ανάσα. Το φως που ρέει από τα τεράστια παράθυρα φωτίζει το χώρο και τονίζει την μεγάλη βιομηχανική σκάλα.Το ρουστίκ-ly μοντέρνο τραπέζι ταιριάζει με την κουζίνα θαυμάσια.


Τα γυάλινα κιγκλιδώματα ,ο ανοικτός γυάλινος τοίχος και οι μπαλκονόπορτες, είναι ένας άλλος εξαιρετικός τρόπος για να δημιουργεί την αίσθηση του όσο το δυνατόν μεγάλου και ανοιχτού. Περιτριγυρισμένο από ζεστά χρώματα, το ουδέτερο δάσος και το φυσικό φως αυτό το άνω μέρος της σοφίτας είναι γυαλιστερό,άνετο και κομψό.




zontanevotospitimou.com/ interiors design ideas




















Εγγραφείτε στο newsletter μας:
Η κατηγορία είναι κενή.